Liman jalkeen:
Máncorassa vissiin kolme vai nelja yota. Rantaa ja aurinkoa.
Ecuadoriin, Guayaquil, siella kaks yota.
Montañita: rantakaupunki ja kiva, mut sataa vaan, yks yo ja pois.
Guayaquilin kautta Tumbesiin. Taalla nyt.
Huomenna takas Máncoraan yoksi, kahdeksi. Sitten pikavisiitti Trujillossa, josta Limaan ja sielta Suomeen!
Nyt on tiistai ja sunnuntaina lento Suomeen.
Sitten on tama puolivuotinen ohi.
Janna juttu.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
1 kommentti:
Moikka Iina!
Long time no see.
Kävin syöttämässä sun kalat.
Ihmeen hyväkuntoisia vielä
Äippä
Lähetä kommentti