tiistai 10. elokuuta 2010

Loma lopussa

Liman jalkeen:
Máncorassa vissiin kolme vai nelja yota. Rantaa ja aurinkoa.
Ecuadoriin, Guayaquil, siella kaks yota.
Montañita: rantakaupunki ja kiva, mut sataa vaan, yks yo ja pois.
Guayaquilin kautta Tumbesiin. Taalla nyt.

Huomenna takas Máncoraan yoksi, kahdeksi. Sitten pikavisiitti Trujillossa, josta Limaan ja sielta Suomeen!
Nyt on tiistai ja sunnuntaina lento Suomeen.

Sitten on tama puolivuotinen ohi.
Janna juttu.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Moikka Iina!
Long time no see.
Kävin syöttämässä sun kalat.
Ihmeen hyväkuntoisia vielä

Äippä