lauantai 17. heinäkuuta 2010

Machu Picchu

Machu Picchulle ja Wayna Pichulle KAVELLEN. Repikaa siita. Tamakin laski. Oli ehka upeinta ikina.

Kertoilen lisaa kunhan on aikaa istua koneella.

Elossa ollaan! :)

1 kommentti:

sarkku kirjoitti...

kade!
pitäkää silti hauskaa, kuristan teidät vasta sitten kun kotiin pääsette ;)