22-vuotias matkailun opiskelija viettää yhden lukukauden Limassa, Perussa opiskellen ja siinä sivussa mahdollisesti myös elämästä nauttien.
Blogissa kerrotaan mm. kulttuurieroista sekä niihin tottumisesta, paikallisesta opiskelijaelämästä sekä tietenkin pahanlaatuisen salmiakkiriippuvuuden vieroitusoireista.
1 kommentti:
kade!
pitäkää silti hauskaa, kuristan teidät vasta sitten kun kotiin pääsette ;)
Lähetä kommentti