maanantai 19. heinäkuuta 2010

Puno osa 2.

Tytot loytyivat, lahtivat aamiaselle ulos, ajattelivat etta tahdon nukkua.

Kierreltiin vahan ja mentiin satamaan. Otettiin paatti kelluville kaislasaarille. Siella asustelevat, aika lailla turismin varassa tana paivana. Ihan kiva. Kaikki on tehty kaislasta ja asuvat kylla melko vaatimattomasti, paitsi yhden saaren "presidentilla" tms oli kylla aurinkovoimalla toimiva tv. Eika mitaan huonekaluja tai muuta. Taalla on saatanan kylma, kaikki vaatteet ja pipot paalla, kunnes paasee aurinkoon, jossa onkin teko-lammin. Arskat ja pipo on uusi lemppariyhdistelmani.

Paatettiin etta jatketaan huomenna matkaa, ja paatetiin myos skipata Copacabana Boliviassa ja menna suoraan La Paziin aamubussilla. Toivotaan etta olis taas kiva hostelli lampimalla vedella ja hyvalla seuralla.

Terkkuja!

Ei kommentteja: